Universität Heidelberg

Heidelberg Alumni Luxemburg

Veräin vun den ehemolege Studente vun der Ruprecht-Karls-Universitéit Heidelberg

Heidelberg Alumni Luxemburg (HALU) gouf Enn 2006 vun ehemolegen Heidelberger Studenten a Wëssenschaftler gegrennt, fir al Bekanntschaften a Frëndschaften opzefrëschen an nei Kontakter mat eiser Universitéit, der Ruprecht-Karls-Universitéit zu Heidelberg, ze schaafen.

Engersäits treffe mir eis regelméisseg fir iwwert eis Erliefnisser an Erfahrungen ze schwätzen, anerersäits organiséiere mir och Aktivitéiten, déi et eis erméiglechen, mat eiser Universitéit a Verbindung ze bleiwen a vum Wessen ze profitéieren, dat an eisen alen Instituter a Seminaren zu Heidelberg entsteet.

Eise Veräin zeechent sech duerch seng Offenheet a seng Ongezwongenheet aus. Duerfir as jiddereen, deen zu eis "Heidelberger" zu Lëtzebuerg well gehéieren, bei HALU härzlech wëllkomm.


 

HALU Spezial

Foire de l'Etudiant

Seit 2008 organisiert HALU den Stand der Universität Heidelberg auf der jährlich im November stattfindenden Studierendenmesse in Luxemburg. Neben Studienberatern der Universität Heidelberg und ehemaligen Studierenden findet der Messeauftritt seit 2010 zusammen mit der Organisation der Luxemburger Studierenden in Heidelberg (LSH) statt.

HALU Heidelberg-Fahrt

Schon im ersten Jahr nach Gründung von Heidelberg Alumni Luxemburg wurde die Tradition der jährlichen HALU - Heidelberg-Fahrt begründet. Einmal im Jahr treffen sich Luxemburger Ehemalige für ein gemeinsames Wochenende in Heidelberg, um die Universität, die Stadt und die nähere Umgebung neu zu entdecken, alte Erinnerungen aufzufrischen und Freundschaften zu pflegen.

 

Vergangene Aktivitäten

Generalversammlung 2017

15. März 2017, Niederanven

Die ordentliche Generalversammlung von HALU fand am 15. März 2017 um 19:00 Uhr im Restaurant "Osteria di Niederanven", 2, rue de Münsbach in Niederanven statt. Nach der Versammlung stand ein gemeinsames Abendessen auf dem Programm.

Foire de l'Etudiant 2016

9. und 10. November 2016, LUXEXPO

Die Universität Heidelberg und HALU beteiligten sich an der am 9. und 10. November stattfindenden Studierendenmesse in Luxemburg. Wie auch in den letzten Jahren wurde der Stand gemeinsam von HALU und den Luxemburger Studierenden in Heidelberg (LSH) betreut.

 

 

zum Seitenanfang
Schéckt är Froen oder Virschléi un: Philippe Bayer, Jella Friedrich
Stand: 24. Mee 2018
Luxembourg
De Veräin